Lukk
Pressemelding Med kundeportalen yourfleet setter N.C. Nielsen fart på digitaliseringen og gjør det enklere for alle kunder å få tilgang til all informasjon om deres maskiner. Den nyutviklede portalen erstatter en eksisterende kundeportal, og kundene får nå enda bedre oversikt over sin maskinpark og intern logistikk.

N.C. Nielsen-portalen er et dynamisk verktøy som gir tilgang til produktspesifikk kunnskap og inneholder en rekke selvbetjeningstjenester. Nøkkelordet er struktur. Kundene får oversikt over hele flåten, enkelte maskiner og deres utstyr, driftstimer og servicenivå – og det er også mulig å generere ulike rapporter med økonomiske nøkkeltall.

I utviklingsprosessen av yourfleet har en rekke prototyper blitt testet hos kunder i ulike bransjer. Ønsker, behov og erfaringer fra disse testene er tatt med videre i utviklingsarbeidet og koblet til de store datamengdene som N.C. Nielsen har tilgjengelig – både på kjente maskinmerker som Linde, Terberg, Konecranes og NCN AGV samt andre merker det utføres service på.

"Vi opererer allerede med en direkte og handlingsorientert kontakt med våre kunder, og vi ser på portalen som et ytterligere skritt i dette samarbeidet. Vi omfavner de digitale mulighetene, og yourfleet-portalen er i tråd med tiden ved å tilby all relevant informasjon på et sølvfat. Kundene får et operativt verktøy, og vi får verdifull tilbakemelding i forhold til kunderelasjonen," sier serviceleder Danny Poulsen fra N.C. Nielsen.

 

Vil du vite mer?